Monday, July 19, 2010

Another dumb post ….

Sorry, its like a tradition for me to post up dumb posts before engaging into a heart felt blog entry. I find this so funny tho:

 

HUAHUAHUAHUAHUAHUA…

 

5260_120372296892_786681892_2258562_7093675_n

 

Just wondering, how many of you ever tried you know what. LOL. You know what I’m talking about. Hehe.

 

Guess what? I have a AKU TERSINGGUNG PART 3! Believe it or not…. seems like this series is something I should mark as my signature blog entry. Whenever something pisses me off, it falls into Aku Tersinggung entry. Yep, sounds good. Oh and I found a completely two different pictures of me, one a very innocent look and the other is like wasted slut. Sheesh. Something like alter egos.

 

I think this one look innocent la konon and yes ketika aku masih berkulit kuning langsat.

DSC06018

 

 

OMG! Guys, I strongly believe your mum won’t like me if you show her this photo of moi. I look like a bitch and a gold digger here. Nevertheless, I like this photo.

 

 

Till then, promise a better entry next.

 

Much Love, x

 

P/S: FORGOT TO ANNOUNCE. MY NIECE DEWINA IS ONE OF THE GRAND FINALISTS IN MISS BORNEO TOURISM QUEEN INTERNATIONAL!!!! MARI RAMAI-RAMAI TURUN SHENANIGANS THIS COMING 31ST JULY AND SEE HER PERFORM HER TALENT.

 

37472_138660709491700_123604310997340_290518_7450416_n

34609_138659779491793_123604310997340_290514_1308192_n37631_138657146158723_123604310997340_290496_1011817_n

3 comments:

寧年 said...

Fancy may kill or cure...................................................

Nancy said...

oh yeah,depends on how you interpret fanciness. x

士凱士凱 said...

我們能互相給予的最佳禮物是「真心的關懷」。..................................................